Chevrolet Camaro GT GT3
Nadat SaReNi United precies een jaar geleden de Camaro GT voorstelde, zijn de troepen van Hans Reiter nu druk in de weer updates te ontwikkelen voor de imposante GT3. Afgelopen jaar testte SaReNi reeds aanpassingen aan de bolide op de Italiaanse omloop van Adria. De updates zouden de Camaro GT volgend jaar een pack competitiever voor de dag moeten laten komen, aldus de ingenieurs.
Een van de updates aan de Amerikaanse krachtpatser is toch wel opmerkelijk te noemen. Zo bleek tijdens het seizoen dat de remschijven van 41cm niet goed pasten met de velgen. Het gevolg is dat de Camaro GT grotere velgen krijgt toegemeten, 19 inch exemplaren daar waar de rest van de concurrentie standaard geschoeid wordt op 18 inch.
Chevrolet Camaro GT GT3
Ook het bodywerk werd op schop genomen, onder meer een nieuwe splitter vooraan en een hertekende achtervleugel zijn daar het gevolg van. Onder het plaatwerk investeerden de ingenieurs in een nieuw differentieel en wisten de heren bij SaReNi een slordige 75 kilogram uit de bolide te verwijderen waardoor het basisgewicht nu op 1280 kilogram komt.