Kurt Mollekens (Comtoyou Racing) ziet aanpassing rijhoogte weinig effect hebben voor Audi's
![Comtoyou Racing](https://www.autosport.be/i/200/upload/6a2c680213945e45cf742a3311e0903413aa35dd.jpg)
![Kurt Mollekens](https://www.autosport.be/i/200/upload/38ca9c333a5fd5b87fb90b238424491262a718ef.jpg)
Let wel, qua topsnelheid zit het bij de Audi RS3 LMS wel snor, dus voor de meeting op de Nordschleife ben ik vrij optimistisch. Ook al omdat het een atypische omloop is waarop vooral de rijder het verschil maakt, en daarbij denk ik vooral aan jongens als René Rast (wildcard bij WRT -nvdr) en Fred Vervisch. Op een doorsnee omloop zoals Zandvoort zal later blijken dat die twee tienden geen aarde aan de dijk brengen.
![Comtoyou Racing](https://www.autosport.be/i/200/upload/2713fe72803e8f469e5e2e7189d0d36a122865df.jpg)
Vermelden we nog dat het minumumgewicht de Cupra/SEAT (met sequentiële bak) met 10kg verlaagd werd, dat van de Peugeot 308 Racing Cup in totaal zelfs met 40 kilogram.
Foto's: Hans van Onsem
Tweet